Oletin, että täällä Namibian pääkaupungissa on mopoja ja yhtä villiä liikennettä kuin Vietnamissa, mutta ei täällä olekaan yhtään mopoja! Liikenne on melko rauhallista.
Täällä Windhoekissa on vaan vajaa puoli miljoonaa asukasta ja koko maassakin vain noin 3 miljoonaa.
Eli ihan erämaahan on tultu.
Eilinen auringonlasku.
Nyt la 8.11 klo 6.15 nousee aurinko ja eka kokonainen päivä edessä.









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti