Namibiaan saapuminen

Oletin, että täällä Namibian pääkaupungissa on mopoja ja yhtä villiä liikennettä kuin Vietnamissa, mutta ei täällä olekaan yhtään mopoja! Liikenne on melko rauhallista.

Täällä Windhoekissa on vaan vajaa puoli miljoonaa asukasta ja koko maassakin vain noin 3 miljoonaa.

Eli ihan erämaahan on tultu.


Eilinen auringonlasku.


Sateenkaari-geggo pongattu.


Hiltonin skybar.


Windhoekin lentokenttä yllätti pienuudellaan.



Pääsin isoissa koneissa ikkuna paikalle ja hyvin oli jalkatilaa...European airlinesin penkit Malagasta Madridiin oli ihan hirveet, selkänojat niin pystyssä, että niska kipeenä, ku ei pystynyt yhtään nojaan päätä taaksepäin 😆.

Nyt la 8.11 klo 6.15 nousee aurinko ja eka kokonainen päivä edessä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Krabi, Surat Thani, Hua Hin ja Bangkok

Lento Tukholmaan Ensimmäinen lento Tukholmaan  lähti niin pahasti myöhässä,  että alkoi jännittämään  ehditäänkö Thaimaan  ja...